THESES/IS

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. THESES/IS
  4. Faculty of Humanities and...
  5. Service Quality on Customer Satisfaction in Coffee Shop.

Service Quality on Customer Satisfaction in Coffee Shop.

Ratthaphum Somkaew, Suphawan Nimnuek, Sutthikan Khamchoo. (2024). Service Quality on Customer Satisfaction in Coffee Shop. (Reearch report). St. Teresa International University, Nakorn-Nayok Province.

ชื่อผู้แต่ง : Ratthaphum Somkaew, Suphawan Nimnuek, Sutthikan Khamchoo

ปีที่เผยแพร่ : 2566/2024

สังกัด : นักศึกษา หลักสูตรศิลปศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารธุรกิจ

หมวดสาขา : ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารธุรกิจ

Link เผยแพร่ : ผลงานนักศึกษา

คำสำคัญ : service quality, customer satisfaction, coffee shops, tangibles, customer experience

How can we help?