Journal & Articles

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Journal & Articles
  4. Faculty of Business Admin...
  5. EMPLOYEE TRAINING AND ITS ROLE IN ENHANCING HOTEL SERVICE QUALITY

EMPLOYEE TRAINING AND ITS ROLE IN ENHANCING HOTEL SERVICE QUALITY

R.Hazanal Rashid Khan, Juan Rodrigo B. Del Villar. (2020). EMPLOYEE TRAINING AND ITS ROLE IN ENHANCING HOTEL SERVICE QUALITY. Tec Empresarial, 5(2). 2250 – 2265.

ชื่อเรื่อง : EMPLOYEE TRAINING AND ITS ROLE IN ENHANCING HOTEL SERVICE QUALITY

ชื่อผู้แต่ง : R.Hazanal Rashid Khan, Juan Rodrigo B. Del Villar

ปีที่เผยแพร่ : 2563/2020

สังกัด : 1-2 คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยนานาชาติเซนต์เทเรซา

หมวดสาขา : บริิหารธุรกิจ, การจัดการธุรกิจโรงแรมและการท่องเที่ยว

Link เผยแพร่ : SCOPUS

คำสำคัญ : Employee Development, Hotel Service Excellence, SPSS Software, Hospitality Sector, and Ethical Issues

How can we help?